Un eveniment care mi-a deschis o lume, un eveniment foarte important şi decisiv pentru viaţa mea profesională are loc în această săptămână. Orice student în relaţii publice şi comunicare pasionat de domeniu nu ar trebui să îl piardă. De ce? Fiindcă PR&Ad Fair este unicul târg de joburi şi internshipuri în relaţii publice şi publicitate. Agenţii de top, conferinţe şi workshopuri motivante te aliniază la domeniu şi îţi dă acel impuls de a-ţi urma visele.

De ce să vii? Fiindcă…

  • te pui la curent cu ultimele cerinţe şi oferte de angajare din domeniu;
  • aplici direct pentru programe de internship croite special pentru tine;
  • ai ocazia să discuţi cu oamenii din domeniu, cu specialişti şi manageri care sunt gata să-ţi răspundă întrebărilor tale;
  • întâlneşti tineri care au aceeaşi pasiune pentru PR şi advertising ca tine;
  • aflii ponturi esenţiale pentru succes;
  • primeşti sfaturi de la profesionişti;
  • îţi dezvolţi abilităţile şi trăieşti câteva ore în PR sau în Ad la workshopurile antrenante;
Bucuresti internship 2011 PR advertising

Un eveniment marca PRIME Romania

Perfect! În plus, poţi fi şi un star! An intern star dacă te gândeşti la ponturile acestea pentru un târg de carieră de care te bucuri perfect:

  • pregăteşte-ţi un CV de o pagină. Scrie-l eficient. Păstrează doar ceea ce este relevant (da, ştiu că e greu dar trebuie să fii scurt şi rapid. heartbroken). Nu spune, arată.
  • mai scrie şi o scrisoare de intenţie. Oh nu, nu aceea scrisoare plictisitoare… O scrisoare sinceră şi scrisă special pentru compania la care aplici. S-ar putea să îţi fie cerută târg. Dacă nu te întreabă, tu prezint-o; dar nu ca pe o formalitate – doar le-ai scris-o special pentru ei, nu?
  • alege 2-3 companii pentru care să aplici – dacă aplici la toate – it’s crazy, rişti să ajungi unde nu-ţi place sau unde nu ştii nimic despre compania respectivă şi nu mai eşti nici eficient în pitch-ul tău.
  • acum documentează-te despre companiile selectate. Cu siguranţă vei avea întrebări. Notează-le pe o foaie şi fii sigur că nu uiţi să întrebi la târg. Cunoaşterea înseamnă putere. Află absolut tot ce poţi despre companiile la care urmează să aplici.
  • îmbracă-te la fel cum te-ai duce la interviu. Nu e chiar ca la facultate… Nu fii nici prea formal în vestimentaţie dar nici ca pe stradă.
  • pune-ţi CV-urile, scrisorile de intenţie în geantă şi pleacă cu o atitudine pozitivă. Hey! E organizat de PRIME România, nu are cum să nu fie super cool!
  • la târg discută cu reprezentanţii companiilor selectate şi prezintă-le interesul tău pentru  colaborare. Întreabă-i ce vrei să ştii şi poartă o discuţie memorabilă. Aşa îşi vor amintii de tine când vor citii cele 300 de CV-uri pe care tocmai le-au strâns pentru evaluare.
  • după ce ai cunoscut atâţi oameni grozavi, scrie o scrisoare de mulţumire pentru timpul acordat şi mai precizează încă o dată cât de mult îţi doreşti să faci internship la ei. Oamenii aceştia vin de la birou, dintr-o agenţie. N-ai idee câte deadline-uri sunt acolo! Trebuie să apreciezi faptul că au venit la târg şi că au purtat o discuţie cu tine. Ok, acum ai grijă ca mica scrisoare de mulţumire scrisă de mână (2-3 fraze) să ajungă la office în 24 de ore de la discuţie, prin curier sau Poşta Română. Pontul acesta e opţional.
  • vino acasă. Bucură-te de toate materialele primite de la PRIME România. Adoră cărţile de vizită pe care tocmai le-ai primit (eticheta spune că trebuie să faci un compliment referitor la cartea de vizită  atunci când ai primit-o; nu-i ceva drăguţ şi natural??)
  • aşteaptă telefonul magic dar nu te stresa. Ai grijă că poţi purta o conversaţie cum trebuie şi fără emoţii la telefon.
  • aplică tot ceea ce ai învăţat de la târg. Reflectă – că mai vin concluzii şi de la tine însuţi.

Enjoy! Chiar dacă nu obţii nici un răspuns, tu ai câştigat oricum foarte multe informaţii. Aplică-le, fructifică-le şi cu siguranţă vei obţine un internship, curând.

Acum spune-le şi prietenilor tăi despre PR&Ad Fair 2011! More people, more fun!

P.S. Grăbeşte-te să îţi iei un loc la conferinţe şi la workshopuri! Locurile sunt limitate.