PR&Ad Fair 2011

Singurul târg de joburi şi internshipuri în PR şi Advertising

 V-am vorbit în ultima postare despre unicul târg de joburi & internshipuri în relaţii publice şi publicitate, PR&Ad Fair 2011.

  Astăzi a fost ziua dedicată PR-ului iar eu am semnat prezent! Agenţiile au întâmpinat vizitatorii la standuri creative şi au oferit joburi şi internshipuri. La conferinţele zilei, speakerii au  discutat cu noi despre importanţa voluntariatului în carieră şi ce trebuie să faci şi ce nu trebuie să faci pentru un început frumos în PR. Am aflat o mulţime de ponturi. Pe majoritatea dintre ele le ştiu. Faptul că le-am auzit de la profesionişti români – ce se aflau la doar 10 metrii de mine –  care au vorbit şi despre experienţele lor personale, m-a

motivat. Mi-am dat seama că mă aflu pe drumul cel bun, doar că tot ceea ce trebuie să fac este să aplic fără temeri tot ceea ce cunosc şi nu doar o parte, cum fac în prezent.

  A fost o zi minunată. Am întâlnit oameni grozavi. Pe langă toate oportunităţile, PRIME România ne-a oferit şi mape la care am adorat afişul târgului, catalogul Mediafax cu piaţa MARCOM din România, carneţelul RFI (cand scriu pe el mă gândesc că toţi jurnaliştii lor au astfel de carneţele…), revista Comunic@ţii mobile, descrierea PRIME România şi pixurile care scriu grozav. : D Sunt acele lucruri mici care te leagă sufleteşte de eveniment. Le folosesc cu sfinţenie şi cu inspiraţie.

  De parcă totul nu era fantastic, am mai câştigat şi un premiu pentru mini-campania mea de PR pe care am schiţat-o la workshopul “PR cu buget redus” susţinut de cei de la Rogalski Grigoriu.

  A fost o zi plină. Acum mă gândesc cu admiraţie la organizatori. Acei oameni din spate care fac totul posibil. Sunt membrii PRIME, studenţi ca noi, voluntari. Felicitări! Iarăşi, PR&Ad Fair a fost un eveniment special pentru mine. Este evenimentul meu PRIME România preferat!

  Târgul continuă! Mâine este ziua dedicată advertisingului. Conferinţe, workshopuri şi joburi & internshipuri în cele mai bune agenţii de publicitate aşteaptă pasionaţii. Make sure you’re there!

   Vă povestesc mai târziu care sunt ponturile. Mi-am luat notiţe! ; )