Este weekend, atmosfera este relaxată. Plecăm spre noi destinaţii.

  Mereu m-au atras companiile aeriene. Întotdeauna au inspirat publicul lor şi au încercat cât mai mult să arate frumuseţea zborului şi a profesionalismului. Aş fi deosebit de încântat să fac PR pentru o companie aeriană. Ar fi clientul meu preferat. Sunt atât de multe de spus…

  Liniile aeriene sunt influenţate direct şi imediat de opinia publică şi de experienţa pe care clienţii companiei o au în legătură cu aceasta. Să desfăşori activităţi de relaţii publice pentru o astfel de companie este o provocare constantă. Aeronavele companiei zboară în toată lumea, aşadar trebuie să gândeşti şi să acţionezi global. Apoi, orice se poate întâmpla. Probleme cu firma de baggage handling, catering de calitate scăzută, incidente aeriene, întârzieri, evenimente meteorologice neaşteptate… –  iar acestea privesc numai pasagerii şi fac inclusiv obiectul departamentului de customer service fără să mai adăugăm şi eventualele probleme întâmpinate de alt tip de clienţi (până la pasageri mai sunt multe alte tipuri de public).

  Dar să nu ne imaginăm că totul ţine de managementul situaţiilor de criză, ele sunt doar o parte a relaţiilor publice. Alt aspect este stabilirea unui brand, impunerea şi comunicarea acestuia. Ca PR trebuie să colaborezi cu toate departamentele, de la departamentul de resurse umane şi customer service până la mentenanţă. Brandul se comunică prin toate punctele de contact cu originalitate şi stil.

  Head of PR al companiei aeriene trebuie să se remarce prin experienţă şi prin rezultate notabile. Pe lângă toate întâlnirile de afaceri, cantitatea mare de informaţii şi listele de to do îşi găseşte timp şi să meargă pur şi simplu pe câmp, să întindă o pătură şi să admire cerul, păsările şi avioanele ce trec şi să viseze.