La un moment dat m-am regăsit împărtăşind informaţii despre relaţii publice şi comunicare pe diverse conturi personale din reţele sociale. M-am gândit că acest blog are mult mai multe de împărtăşit decât postările sale şi mai frecvent: ştiri, articole şi noutăţi de pretutindeni. Aşa am creat o pagină a sa pe Facebook.  Mi-aş dori ca pagina să devină încet un loc în care putem interacţiona profesional, în care putem învăţa unii de la ceilalţi şi unde ne putem bucura de faptul că suntem parte din domeniul comunicării.

 Pentru profesioniştii în comunicare, mediul online a devenit un mediu în care ei schimbă idei, experienţe şi sfaturi, din ce în ce mai mult . Graniţele nu mai există atunci când vorbim de informaţii. În mediul online am descoperit multe sfaturi şi informaţii valoroase venite direct la oamenii din domeniu.  Dar dincolo de informaţii se află oameni extraodinari pe care am oportunitatea să îi cunosc.

 După scurt timp am înţeles că succesul se ascunde în atitudinea pro sharing. Nu ne putem dezvolta decât împreună.

 Bucuria de a fi în domeniul care te pasionează este indescriptibilă iar această pagină este aici pentru noi.

 Bine ai venit! Let’s ~ share ~, let’s connect. This is the power. Whether you [Like] PR or not.