Timp de două săptămâni, profesionişti în relaţii publice au trimis propiile lor definiţii ale relaţiilor publice moderne. PRSA a realizat o analiză calitativă şi cantitativă a tuturor propunerilor şi a selectat un număr de şase definiţii posibile. Acestea au circulat între partenerii globali ai PRSA cu scopul de a primii feedback. Pe baza acestuia, au fos selectate trei definiţii-draft ce candidează la titlul Definiţia Relaţiilor Publice.

 În perioada 12-23 ianuarie, aceste trei definiţii-draft sunt supuse dezbaterii publice. Feedback-ul obţinut va fi analizat în vederea unei noi discuţii cu partenerii globali. Apoi vor fi scrise trei definiţii finale ce vor fi supuse votului profesioniştilor din domeniu.

Variantele draft ale definiţiei sunt:

Definiţia Nr. 1

Public relations is the management function of researching, engaging, communicating, and collaborating with stakeholders in an ethical manner to build mutually beneficial relationships and achieve results.

Definiţia Nr. 2

Public relations is a strategic communication process that develops and maintains mutually beneficial relationships between organizations and their key publics.

Definiţia Nr. 3

Public relations is the engagement between organizations and individuals to achieve mutual understanding and realize strategic goals.

Află veştile direct de pe site-ul PRSA!