Dacă studiaţi relaţiile publice sau publicitatea şi sunteţi în căutarea unui internship sau pur şi simplu vânaţi conferinţele pe această temă, atunci PR & Ad Fair (organizat de PRIME România) este răspunsul.PR&Ad Fair 2012

 Stand PR&Ad FairPR & Ad Fair este singurul târg de internshipuri în relaţii publice şi publicitate din Bucureşti la care participă agenţii din topul agenţiilor dar şi new entries, gata să vă deschidă o lume. Dacă vă pasionează aceste domenii, atunci acesta este evenimentul care nu trebuie ratat. Nu contează dacă aveţi cu cine să mergeţi sau nu. Luaţi-vă geanta and just go.  Descoperiţi-vă profesionistul din interiorul vostru şi livraţi-vă brandul personal. Acolo veţi putea discuta direct cu persoanele cheie din agenţii. Şi nu discutaţi doar despre de ce meritaţi voi acest internship cât mai ales discutaţi despre domeniu, întrebaţi, aflaţi răspunsurile la curiozităţile voastre. Antreprenorii recrutează oameni pasionaţi şi interesaţi de ceea ce fac, nu pe cei care vor doar un job sau un internship. Recomand să participaţi şi la conferinţele evenimentului.  Startul meu în domeniu, acel boost de îndârjire a început la o conferinţă PR&Ad Fair din 2010.

 PR&Ad Fair va avea loc anul acesta la Casa de Cultură a Studenţilor din Bucureşti, prescurtată şi CCSB sau CCS. Zilele vor fi 10 mai (PR) şi 11 mai (Advertising) 2012

 Pentru mai multe detalii, cum ar fi numele agenţiilor participante, temele conferinţelor şi concursuri (da! organizează şi concursuri pe pagina lor de Facebook), puteţi accesa site-ul lor.

Ponturi pentru a obţine acel internship:

  • fă research, află tot ce se poate afla despre agenţiile alese de tine (sper că nu e o listă interminabilă) şi despre clienţii pe care i-a avut. Te ajută să îi cunoşti foarte bine şi te mai ajută să te decizi. Poate că săpând după informaţii despre o anumită agenţie îţi dai seama că de fapt nu ţi-ar plăcea să lucrezi pentru aceasta… sau invers!
  • ia legătura cu persoanele cheie de la cele 2-3 agenţii de care eşti interesat, înainte de târg (nu trimite CV acum, doar prezintă-te puţin şi spune ceea ce simţiţi despre participarea lor la târg şi despre această oportunitate de a vă întâlni faţă-în-faţă)
  • la târg mergi, fă cunoştinţă, discută despre ei, despre tine, pune întrebări despre domeniu şi despre ei. CV-ul trebuie să vină la sfârşitul conversaţiei ca o reacţie naturală la conversaţiile avute, aşa cum şi e;
  • lasă o impresie memorabilă despre tine, fă oamenii să îşi amintească de tine! Toţi ceilalţi candidaţi au urmat aceleaşi şcoli ca tine, vor acelaşi lucru ca tine. Insistă pe abilităţile şi calităţile tale unice, generalismele le au toţi;
  • fie că ne place sau nu, ţinuta contează. E primul lucru care vorbeşte despre tine. Fii ceea ce vrei să devii!